Altres propostes d'excursió i d'activitats d'ecoturisme per les muntanyes meridionals de Catalunya
EL TRAGÍ DEL MOLINER. Excursió teatralitzada.
Divertida excursió on el Rafel és el fill dels amos del molí paperer, que s'enamora de l'Agnès, una treballadora.Què hi diran els seus pares? Podrà l'amor vèncer les diferències de classe? Tot plegat transcorre en l'espectacular Vall del riu Brugent, on el riu Brugent afavorí l'establiment de nombrosos molins paperers.
MONTFERRI, TERRA DE PIRATES I CERVESA CLANDESTINA. Excursió combinada amb un tast de cervesa artesana.
Breu però panoràmica excursió per aquest territori assotat pels pirates en les seves incursions terra endins. Ens enlairarem fins a la seva torre de guaita i en coneixerem la seva història, mentre atalaiem un extens territori als nostres peus. L'activitat es combina amb una visita guiada i tast de cervesa a la cerveseria artesana Les Clandestines de Montferri, a l'Alt Camp.
FRA GUERAU, ERMITÀ DE MONTSANT. Excursió teatralitzada combinada amb visita guiada a celler i tast de vi.
Excursió de mig dia pel riu Montsant, que al seu pas per la Serra de Montsant, ha moldejat un increïble Congost, dit de Fraguerau. Visitarem alguns dels seus eremitoris, on destaca l'ermita de Sant Bartomeu pel seu emplaçament i arquitectura. Aquí hi vivia en Fra Guerau... ens el trobarem? L'activitat es combina amb una visita guiada i tast de vins al Celler Baronia de Montsant.
DOS MÓNS EN UN DE SOL. Excursió combinada amb visita guiada a celler i tast de vi.
Caminada pel mar de vinyes dels pobles del Priorat de Capçanes i Marçà, on conviuen els camps oblidats amb els camps treballats acuradament pels nostres pagesos. Tot un viatge del passat al present que combinarem amb una visita guiada i tast de vins al celler de Capçanes, on destaca l'elaboració de vi kosher, seguint la tradició jueva.
Cercador de rutes
Cerca l'activitat segons els criteris que més t'interessin.