el brogit guiatges

FRA GUERAU, ERMITÀ DE MONTSANT. Excursió teatralitzada.

Espai natural
Serra de Montsant
Comarca
Priorat
Duració
Matinal
Dificultat
Baixa
Data inici
05/06/2011 09:00 h
Data final
05/06/2011 14:00 h
Punt de sortida
Ulldemolins
Temps de caminar
2h
Inscripcions
el brogit guiatges | 689 00 61 99 | guiatges@elbrogit.com
Preu
17€ / 5€ nens (inclou visita i tast de vi i obsequi 2x1 al Castell del Vi de Falset)
Descripció

El riu Montsant, al seu pas per la Serra de Montsant, ha moldejat un increïble Congost, dit de Fraguerau. Les seves formes ens fan volar la imaginació i sembla que ens endinsem en un món fantàstic d'éssers sobrenaturals. Junt amb el riu i els boscos de ribera conformen un paisatge únic, on la petjada humana hi ha estat poc present, tret d'antics anacoretes que buscaven una vida pacífica i contemplativa. Visitarem alguns dels seus eremitoris, on destaca l'ermita de Sant Bartomeu pel seu emplaçament i arquitectura. Aquí hi vivia en Fra Guerau... ens el trobarem?

Al final de l'excursió farem una visita guiada amb tast de vi al celler Baronia de Montsant, on tastarem els seus esplèndids vins produïts a peu de Montsant. 

El preu també inclou l'obsequi d'un 2x1 per visitar el Castell del Vi de Falset, un espai dedicat a la comarca del Priorat i el seu vi. 

 

Fotos

Tornar